Monday, May 30, 2011

Pergaduhan budak SMK Bandar Rinching.

Baru baru ini berlaku pergaduhan budak perempuan Di Sekolah Menengah Bandar Rinching,Semenyih,Selangor.BL difahamkan pergaduhan ini berpunca kerana seorang lelaki.Bl pun tak tahu apa nak jadi dengan perangai budak sekolah zaman sekarang,macam macam hal...





video



Nota:Bl rasa geram juga tengok adegan ini ,macam nak pi tampaq depa semua tu.....

3 comments:

  1. Eh nie taman aku nie..
    hadoi....
    camner boleh ter-missed la plak...
    huhuhuhhu

    ReplyDelete
  2. RE komen di atas : aku gurau jer ek... xde pekdah aku nak tengok benda mengarut cmnie.....

    ReplyDelete
  3. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini JAMAL ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI SALEH di 0853-95881177 Untuk yg di luar indon telefon di +62853-95881177, Atau KLIK DISINI
    saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete