Saturday, February 12, 2011

Isu Taman Pelangi,Juru ..



Pandai pula kroni Dap ni,tutup kedai.




Kedai kedai kroni Dap yang bersebelahan tidak dirobohkan.






Tahniah Guan Eng kerana melaksanakan undang undang Khalifah Umar Abdul Aziz untuk orang Islam saja dan kaum Dap kira tak payah buat kerana sebelum PRU12 beliau telah berjanji akan menjalankan undang undang Khalifah Umar Abdul Aziz yang telah mendapat sokongan padu dari warga(melayu) Pulau Pinang.Justeru terpaksalah ,sesiapa yang tidak ada lesen berniaga dirobohkan premis perniagaan mereka..
Pada pilihanraya yang akan datang mungkin semua orang melayu akan mengundi Barisan Nasional,tapi sudah terlambat. DAP akan bertanding 19 kerusi dan 3 lagi kerusi Dun Pkr yang sah sah semua nya akan menang kerana majoritinya semuanya kaum Dap belaka.Kesimpulannya atau senang cakap bahawa Pulau Pinang akan garenti diperintah oleh DAP buat selama lama nya.



Di bawah ni ,dengarlah perjelasan dari Tuan Haji MPSP merangkap boneka Guan Eng. Dan tengok bagaimana Guan Eng buat buat tak tahu tapi tunjuk pada Pak Haji macammana nak cakap perihal kejadian ini.Bagaimana pula struktur haram yang lain yang terdapat bersebelahan tempat kejadian tersebut????

No comments:

Post a Comment